نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از ارتور ملو تا روولا: آینده برای بازیکنان قرضی یووه چه خواهد بود؟

از ارتور ملو تا روولا: آینده برای بازیکنان قرضی یووه چه خواهد بود؟

به یاد هر فصل، هواداران یوونتوس بازیکنانی را که در لیست باشگاه هستند اما در حال حاضر در جاهای دیگر بازی می کنند را زیر نظر دارند. به هر حال، برخی از این قرضی‌ها می‌توانند به تورین بازگردند و نقش مهمی در باشگاه داشته باشند.

 

جووانی البانزه، روزنامه‌نگار La Gazzetto dello Sport، برخی پیش‌بینی‌ها در مورد برجسته‌ترین بازیکنان قرضی بانوی پیر ارائه می‌دهد.

 

ارتور ملو:

 

ما با آرتور ملو شروع می کنیم که مدت کوتاهی پس از انتقال به لیورپول با یک ضربه وحشتناک آسیب دیدگی مواجه شد. این برزیلی قصد بازگشت اواخر ژانویه را دارد و یوونتوس باید دوباره برای او فکری کند.

 

زکریا:

 

از سوی دیگر، دنیس زکریا پس از شروع بی‌نظیر در چلسی، توانسته جریان را به نفع خود تغییر دهد. اما آینده او در غرب لندن بلاتکلیف است و نوسان زیادی در بازی او با پیراهن چلسی دیده می شود.

 

پلگرینی:

 

در مورد لوکا پلگرینی، دوران او با اینتراخت فرانکفورت تاکنون خوب بوده است، اما این مدافع کناری علاقه مند است که در اواسط فصل به لاتزیو برود و پیش بینی می شود به زودی دوباره راهی ایتالیا شود.

 

ده وینتر:

 

به نوبه خود، کونی ده وینتر در امپولی نشانه های مثبتی از خود نشان داده است. اما باید منتظر ماند و دید که آیا این مدافع جوان می‌تواند فصل آینده پیراهنی در یوونتوس صاحب شود یا دوباره باید به دوران قرضی خود ادامه دهد.

 

روولا:

 

نیکولو روولا به نظر می سد تنها اسمی باشد که می توان گفت او فصل اینده با پیراهن یوونتوس به میدان خواهد رفت.

 

کامبیاسو:

 

در نهایت، آندره آ کامبیاسو باید تا ژوئن پس از پایان دوره موقت بولونیا ارزیابی شود و هنوز چیزی در مورد وضعیت نهایی او مشخص نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: